Herroepingsrecht en klachten

UW HERROEPINGSRECHT:
Wij stellen deze voorwaarden, omdat onze producten duidelijk persoonlijk van aard zijn en daardoor niet teruggezonden kunnen worden als ze al uitgepakt, beschadigd of gebruikt zijn.

Mocht het blijken bij levering dat u een verkeerde maat heeft besteld, dan heeft u altijd de mogelijkheid om in overleg de goede maat te krijgen tegen een vergoeding van de bezorgkosten.

Daarnaast nemen wij geen uitgepakte goederen mee retour dus zorg ervoor dat u het plastic van de matrassen zorgvuldig opent! Uitgepakte bedtextiel nemen we niet retour! Dit kunnen we niet meer verkopen als de verpakking al geopend is of de producten gebruikt zijn. Dat zou immers niet prettig zijn voor andere klanten.

Wel kunt u voor bepaalde matrassen gebruikmaken van de speciale matras-omruilgarantie, ook als u het matras al hebt uitgepakt en uitgeprobeerd (zie verderop: ’de extra garanties van Kings & Queens Bedcollection). Geld retour na proberen is helaas niet mogelijk!

Bij gemonteerde producten geldt dat deze er als gevolg van de montage en demontage niet meer als nieuw uitzien. Ook ge(de)monteerde producten kunnen wij dus niet meer verkopen.

De voorgaande voorwaarden gelden vanzelfsprekend niet als u een gegronde klacht over het product hebt die onder de wettelijke garantie of de extra garanties van Kings & Queens Bedcollection valt.

KLACHTEN:
Als u een klacht hebt, kunt u contact opnemen met onze Customer Service. Wij proberen uw klacht dan naar tevredenheid voor u op te lossen.

BETALEN BIJ EEN KLACHT:
Hebt u bij levering een gegronde klacht over een deel van uw bestelling, dan betaalt u de producten die zonder problemen zijn bezorgd. De producten waarover u een gegronde klacht hebt, betaalt u pas op het moment dat wij uw probleem hebben opgelost. U begrijpt dat
dit bij producten die niet door ons gemonteerd worden niet mogelijk is. Constateert u bij montage een probleem, dan kunt u contact opnemen met onze Customer Service.