Levering

Wij leveren in heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden), België, Luxemburg en Duitsland.

DE BEZORGKOSTEN:    
Alle bestellingen worden GRATIS bij u thuis bezorgd. Eventuele bezorgkosten worden apart op uw orderbevestiging vermeld. Houd er wel rekening mee dat er geen herroepingsrecht geldt voor gemonteerde producten (zie ook verderop: ’uw herroepingsrecht’).

PLAATS VAN LEVERING:
De boxsprings en matrassen worden bij u tot de eerste drempel bezorgd, mits anders is overeengekomen. Mocht u specifieke wensen hebben, neem dan contact op per telefoon: 06-25464749 of per mail: info@bedcollection.nl

HET BEZORGEN VAN UW BESTELLING:
Om de levering zo soepel mogelijk te laten verlopen, vragen wij u ons vooraf te laten weten of er bijzondere omstandigheden zijn die een rol spelen bij de bezorging van uw bestelling. 
Wij verzoeken u stil te staan bij de volgende zaken: Kan onze vrachtwagen uw woning bereiken? Denk daarbij aan opgebroken straten of binnensteden die afgesloten zijn voor autoverkeer. 

DE LEVERTIJD:
De producten die Kings & Queens Bedcollection online aanbiedt hebben doorgaans een korte levertijd (uiterlijk 3 weken) of zijn grotendeels voorradig. Nadat u uw bestelling online gedaan heeft, wordt er contact met uw opgenomen betreft de levering.

DE LEVERDAGEN:
Houd er rekening mee dat u op de leverdag thuis moet zijn voor het in ontvangst nemen van uw bestelling. De levering kan gedurende de gehele dag plaatsvinden. Als wij door onverwachte omstandigheden niet op de afgesproken dag kunnen leveren, ontvangt u hierover zo spoedig mogelijk bericht.

TIJDSTIP VAN LEVERING:
Eén werkdag voor de afgesproken leverdag, “krijgt u van ons telefonisch bericht of een sms met een tijdindicatie van 2 uur betreft de levering. Is de afgesproken dag dinsdag, dan krijgt u maandagmiddag telefonisch bericht betreft een tijdindicatie. Hoewel wij ons uiterste best doen de bestelling binnen de aangegeven tijdsperiode te bezorgen, kunnen wij dit niet garanderen. U kunt daaraan dan ook geen rechten ontlenen. Voor producten die wij via een pakketdienst bij u bezorgen, kunnen wij u helaas niet exact informeren over de leverdag en levertijd, aangezien wij dit transport hebben uitbesteed. In de regel worden deze producten binnen vier werkdagen na het plaatsen van uw order door onze pakketdienst bij u bezorgd. Doorgaans ontvangt u wel een Track & Tracenummer waarmee u de levering door de pakketdienst kunt volgen.

NIET THUIS…:
Wij gaan ervan uit u op de afgesproken leverdag thuis te treffen. Als dit niet het geval is, zal de chauffeur proberen u telefonisch te bereiken. Kunnen wij geen contact met u leggen, dan krijgt u een kaartje in de bus. U kunt ons dan bellen, zodat wij u een nieuwe leverdag kunnen doorgeven. Houd er rekening mee dat dit later kan zijn dan de eerste oorspronkelijk overeengekomen leverdag en dat de bezorgkosten van € 100,- berekend worden!!

CONTROLE VAN UW BESTELLING BIJ LEVERING:
Na het leveren van uw bestelling, loopt onze chauffeur de geleverde producten met u na. Controleer daarbij goed of alle bestelde producten geleverd zijn en of de (gemonteerde) producten geen zichtbare gebreken bevatten of beschadigd zijn. Constateert u gebreken of beschadigingen, geef dit dan duidelijk aan. De chauffeur zal dit dan op het ontvangstbewijs vermelden. Als alles in orde is, vraagt de chauffeur u de factuur te ondertekenen en het eventueel nog verschuldigde bedrag te betalen. 
Als uw producten opgestuurd worden, vindt de levering plaats door een pakketdienst. In dit geval zal de chauffeur de goederen niet met u nalopen. Controleer dan echter ook goed of alle bestelde producten geleverd zijn en of ze geen zichtbare gebreken bevatten of beschadigd zijn. Mocht u na controle van deze producten gebreken of beschadigingen aantreffen, neem dan contact op met onze Customer Service.

BETALING BIJ LEVERING:
Als u alleen een aanbetaling hebt verricht, betaalt u het resterende bedrag A CONTANT aan onze chauffeur die de bestelling bij u komt bezorgen. U kunt dit resterende bedrag uitsluitend contant betalen bij levering!!!!!  Uit veiligheidsoverwegingen raden wij u betaling per bankoverschrijving aan (NL87RABO0184560292 t.n.v Kings & Queens. U hoeft dan geen contant geld in huis te halen. De chauffeur van Kings & Queens Bedcollection heeft namelijk GEEN beschikking over een mobiel pinapparaat!!!

EVENTUELE MONTAGE DOOR KINGS & QUEENS BEDCOLLECTION:
Indien de bezorger de boxspring voor u monteert, houd dan wel rekening met de volgende spelregels:
Uw kamer moet leeg zijn. Dit houdt in, dat uw oude bed afgebroken van de kamer moet zijn. Wij breken geen oude bedden af, dit moet u zelf doen! Als de ondergrond niet vlak is, kunnen wij de stabiliteit van het product niet garanderen. Kings & Queens Bedcollection is niet verantwoordelijk wanneer de producten niet passen op de plaats die u in gedachten hebt. Zodra de producten gemonteerd zijn, vervalt uw herroepingsrecht (zie ook verderop: ‘uw herroepingsrecht’). Wij verzamelen het afval (o.a. verpakkingsmateriaal, karton en plastic) netjes voor u en wij nemen dit ook als service weer voor u mee.